Login    Register

آمار سایت

عناوین وظائف و مسئولیتهای معاونت پشتيباني و منابع انسانی 

-         آگاهی لازم از ضوابط و مقررات مرتبط با وظايف محوله

-         برنامه ريزي توسعه منابع انساني ، تحليل وضعيت موجود و تعيين نيازمنديها و بهبود تركيب نيروي انساني

-         نظارت بر اجراء کلیه قوانین و مقررات و دستور العملهای ذیربط اداری ومالی

-         ايجاد و استقرار سيستم هاي مناسب اداری و مالي در سطح شركت

-        اجراي ضوابط مربوط به طرح طبقه بندي و ارزشيابي مشاغل و نظام پرداخت

-         تدوين و نظارت بر اجراي نظام ارزشيابي كاركنان و واحدها

-         نظارت بر نيازسنجي ، برنامه ريزي و اجرا و ارزشيابي دوره هاي آموزشي

-         برنامه ريزي ونظارت مستمربراجراي امور بهداشتي، ايمني، حفاظت و ايمني كار، رفاهي وسايرخدمات عمومي مربوط در شركت

-     تهيه و تنظيم برنامه هاي كوتاه ، ميان و بلند مدت و برنامه هاي جامع منطقه اي استان با مشاركت واحدهاي ستادي و واحدهاي تابعه و پيگيري تا مرحله تصويب و ابلاغ آن

-         نظارت بر اجراي طرحهاي مربوطه و برنامه هاي مصوب و ارائه گزارشات تحليلي از عملكردها

-         همكاري در تهيه و تنظيم بودجه شركت

-         تهيه وتنظيم و پيگيري ارائه موافقت نامه هاي مربوط بـه بـودجه سالانه شـركت

-         همكاري درانجام اقدامات لازم به منظوراخذتخصيص اعتبارات جاري وعمراني وارزي وسايرمنابع ازسازمانهاي ذيربط

-     نظارت مستـمر بـر اجـراي صحيح اعتبارات مصـوب بودجه هاي جاري و عمـراني در سطح شركـت  در چارچوب دستور العمل هاي ابلاغ شده و ارائه گزارشات لازم

-         اجراي قوانين ، مقررات ، آيين نامه ها  و سيستم هاي مالي مصوب در سطح شركت

-     تهيه و تنظيم و ارائه گزارشات مالي لازم از جمله تراز نامه منتهي به پايان سال مالي و حساب سود و زيان و صورت مغايرت با بانكها ساير گزارشات مالي و مورد نياز

-         تجزبه وتحليل عملكردهاي مالي بر اساس گزارشات ادواري و موردي

-         اقدام به انبار گرداني و تهيه و تنظيم و ارائه بموقع گزارشات لازم

-         اقدام به اصلاح حسابهاي شركت پس از گزارشات سازمان حسابرسي به مجمع عمومي

-         اجرای نظام پرداخت حقوق و دستمزد بر اساس نظام مورد عمل شرکت

-     اقدامات لازم جهت اعمال كنترل هاي اداری مالي در سطح شركت و نظارت بر عملكرد واحدهاي تابعه زير مجموعه و ارائه گزارشات لازم از عملكرد آنها

-     برنامه ريزي و اقدام لازم در جهت خريد و تامين اقلام مصرف شدني ، لوازم ، تجهيزات و  … بر اساس درخواستهاي ارائه شده و مجوزهاي صادره با رعايت  قوانين ، مقررات و دستور العملهاي ذيربط و نظارت بر توزيع صحيح آنها در واحدهاي ذيربط

-     انجام کلیه امور پرسنلی شامل تهیه و صدور احکام پرسنلی، ترفیع، انتصاب، نقل وانتقال، مرخصی، اجرای مقررات بازنشستگی در چارچوب وظائف محوله

-         پيگيري امور مربوط به بازنشستگي و مستمري بگيران شركت

-         انجام امور مربوط به مرخصی و ورود و خروج کارکنان

-         برنامه ريزي و انجام اقدامات مورد لزوم جهت ترويج امور رفاهي و ورزشي كاركنان شركت

-       برنامه ريزي و اقدامات لازم در امور ترابري و حمل و نقل

-         انجام ساير امور مربوط و مرتبط محوله از سوي مقام مافوق 


پيام مقام معظم رهبري



كليه حقوق این وب سایت متعلق به آب و فاضلاب روستایی استان تهران است و هر گونه برداشت از آن با ذكر منبع بلامانع است
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط کاسپید
parajumpers pas cher Goedkoop Nike Shoes Nike Running Nederland giubbotti woolrich nike shoes sale nike shox r4 sunglassescheap2014