Login    Register

آمار سایت

وظايف دفتر پاسخگويي به شکايات بر اساس مصوبه هيئت محترم وزيران:

·         دريافت شکايات حضوري و مکتوب مردم (مراجعين) از واحدها و کارکنان دستگاه

·         بررسي و تحقيق پيرامون صحت با سقم موضوع شکايات و پيگيري تا اخذ نتيجه نهائي به منظور پاسخگويي به شاکي

·         بررسي و پاسخگويي در خصوص مراجعات به نهادهاي نظارتي و بازرسي از قبيل نهاد رياست جمهوري و سازمان بازرسي کل کشور

·         پيگيري و اخذ نظريات و پيشنهادهاي واحد هاي تخصصي در ارتباط با شکايات واصله به منظور رسيدگي و اعلام پاسخ به شاکيان

·         جمع بندي شکايات در مقاطع سه ماهه و تجزيه و تحليل علل بروز شکايات و ارائه گزارش براي بالاترين مقام اجرائي دستگاه و سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور به گونه اي که موجب کاهش شکايات مردمي گردد .

·         پيگيري براي ارسال پاسخ به شاکيان


نويسنده : انفورماتيك 
تاريخ ويرايش : بهمن نود و شش

پيام مقام معظم رهبري



كليه حقوق این وب سایت متعلق به آب و فاضلاب روستایی استان تهران است و هر گونه برداشت از آن با ذكر منبع بلامانع است
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط کاسپید
parajumpers pas cher Goedkoop Nike Shoes Nike Running Nederland giubbotti woolrich nike shoes sale nike shox r4 sunglassescheap2014